joi, 14 august 2008

funny sms :P

"Aseara te-am cautat... am vrut sa ma incalzesti, sa te simt aproape de pielea mea, unde ai fost ...pijama afurisita?"

"esti suta la suta cel mai frumos,esti suta la suta cel mai destept,esti suta la suta cel mai viril,esti suta la suta idolul femeilor,esti suta la suta CEL MAI FRAIER daca pui boutul la sms-ul asta"

"Daca pastrezi acest mesaj, te vei gandi la mine, daca il vei ignora, ma iubesti, daca raspunzi ma doresti si daca nu raspunzi, nu poti sa traiesti fara mine!"

"Acest mesaj a fost trimis exclusiv pentru persoanele dragute si frumoase. Evident l-am trimis la un numar gresit. Ne pare foarte rau pentru deranj!"

"Fetele sunt ca telefoanele. Ne place sa fim tinute pe palma si sa ni se vorbeasca , dar daca apesi pe butonul gresit, ne deconectam."

Un comentariu:

Anonim spunea...

imi place ala ku "fetele snt k telefoanele" asta e:>:)))x( asha k n ne suparatzi k face skurt=)))