miercuri, 13 august 2008

Te urasc pentru ca.....sau te iubesc pentru ca...

Printre voi sunt sigur ca sunt multi care sufera sau au suferit din dragoste! Asa ca am cules cate ceva :

"Te uraSC pt ca nu pot spune ce simt pt tine, te urasc pt ca nu vreau mai mult decat o clipa de nebunie,te urasc pt ca nu-ti pot spune cat de mult imi lipsesti..." - statusul cuiva

" Ai lasat in urma ta doar ganduri adolescentine, cand , ai plecat din viata mea si-ai separat 2 destine, dar, nu mai pot tine ascuns sufletul dupa cortine...si...sentimentul zace-n mine, inima tinde sa se-nchine" - Bullet - a fost odata

"Suntem stapani pe propria soarta, intram amandoi pe poarta
Pasim usor pe nori, trecem prin stari, parca e prima data
Cu sarutari fierbinti in zori de zi ne trezim unul pe altul
Si`mi vine greu cand tu nu esti sa vad ca iar imi e gol patul
Te plimbi mereu prin mintea mea, poate de`aia ma port ciudat
Mai toti mi`au spus pana acum ca sunt putin distrat
Nu vad nimic in jurul meu, te vad pe tine peste tot
Sunt dependent, iar pentru mine tu esti singurul antidot" - Bullet- Abravia

"Donde dejaste tanto amor
Tantas promesas de pasion
Donde guardaste tu manera
De echizar mi corazon
Dime que todo fue un error
Y existe alguna explicacion
Si soy culpable o no
Regresa por favor
Que no soy nada sin tu amor" Mandinga - Donde

"Daca as putea as zbura la fiecare lacrima ce plange in ochii tai pentru mine, as culege-o cu buzele si ti-as umezi cu ea gurita uscata de dor… dar am uitat sa zbor" - status

"As vrea sa stiu daca si tie-ti este greu
Si daca plangi in urma mea cum plang si eu
Oare o sa ne certam ca doi copii
Intoarce-te ca nu-i tarziu sa mai revii
Eu niciodata nu voi mai iubi
Eu doar pe tine te astept sa viï" - Denisa - Mai iarta-ma

"Thought I couldn't live without you
It's gonna hurt when it heals too
It'll all get better in time
And even though I really love you
I'm gonna smile cause I deserve to
It'll all get better in time" Leona Lewis - better in time

" de ce nu pot sa plec si sa te uit..poate pt ca te iubesc prea mult
de ce nu pot sa vin acum la usa ta cand stiu ca te gasesc cu altcineva? " Dules & Guta - povestea noastra

Niciun comentariu: