marți, 12 august 2008

Statusuri si massuri

Dupa o perioada cam lunga de inactivitate I`m back in business :)
Am postat aici cateva statusuri & mass-uri interesante :D Sper sa va placa

1. Colo sus in cimitir
Stau mormintele in sir
Daca faci mishto de mine
Fac un loc si pentru tine

2. Daca intr-o zi femeia pe care o iubesti iti e infidela si-ti trece prin cap sa te arunci pe geam, adu-ti aminte ca ai coarne, boule, nu aripi !

3. In Caz de Al III-lea Razboi Mondial femile ar primi pusti iar barbatii pustoaice !

4. Bea suc de fructe,
Suc de fructe inseamna sanatate,
Sanatate inseamna sport,
Sport inseamna faima,
Faima inseamna bani,
Banii inseamna femei,
Femei inseamna dragoste,
Dragostea inseamna SIDA,
SIDA inseamna moarte,
Deci nu mai bea suc de fructe!

5. !!! 6 adevaruri in viata :
- nu poti sa iti atingi toti dintii cu limba .
- toti idiotii incearca dupa ce citesc asta.
- primul adevar e o minciuna.
- zambesti acum pt ca esti un idiot.
- vei trimite mai departe unui alt idiot.
- inca mai ai un zambet pe fata ...

6.Unde'i Unu nui putere la Butoiu Plin Cu bere .., Unde's Doi puterea creste si butoiu se goleste..

7. Vrei sa te injur?
Sa'mi bag inima in pieptul tau,sa'mi sugi sufletul si toata iubirea pe care ti'o port!
Sa te omor cu iubirea mea,sa te ia dragostea mea,sa ma fugareasca cu tine.
Auzi ? Sti ceva?
Ia mai du'te in sufletu meu ca m-ai facut sa te iubesc>:P

8. Ma uit la luna... te vad pe tine..... ma uit la soare.... te vad pe tine..... ma uit in departare..... te vad pe tine..... DA` da-te dracu din fata mea odata!!! :))

Niciun comentariu: